skype är bra grejer

de gångerna jag kommer ihåg att jag bestämt med folk att jag ska skype med de är det en fantastisk uppfinning :D Svenskt ska det väl va också tror jag, ännu bättre. Idag missade jag Elin, förlåt vännen! Vi tar nya tag imorgon (risken finns dock att jag inte ens är hemma när vi ska prata) Nu sitter jag här med halvöppna ögon, är så trött att jag knappt vet vad jag heter, och väntar på att min familj i Seattle ska logga in så jag kan prata med de en liten stund innan jag ska lägga mig. 
 
Kvällen har bestått av häng med mina föräldrar :D mamma och jag drog till ICA och jag fick handlat frukt till min efterlängtade frukstsallad, lax och gröna bönor till lunch imorgon och skinka att ha på mackan till frukost :) hittade även ett LCHF bröd som jag tänkte testa, det kan ju inte vara sämre än rostebrödet jag åt idag :P Ojdå! (Kompenserade detta med 5 km promenad) 
 
Imorgon ska jag till Gekås med mamma och så ska jag plugga! vill bli klar med den där uppgiften denna helgen så jag kan börja på nästa redan nästa vecka och ligga typ en vecka före, det kommer nog inte bli så eftersom jag inte fattar något i den boken jag ska läsa inför detta delmoment :( 
 
Ska nog ta en nap på soffan innan skype samtalet om 1 timma! 

PUSS och GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0