plugga på semestern

jag rekommenderar ingen att plugga på semestern eller att åka på semester samma vecka som man har tenta. jag har svårt att koncentrera mig i vanliga fall och det blir inte bättre här nere i Egypten. Jag hoppas verkligen att det jag har skrivit ihop är tillräckligt :D det får vi se om 2 veckor när resultatet kommer. Just nu försöker jag förstå en av de 2 frågorna jag har kvar att svara på, det går sådär! 
 
dagen har spenderats hemma i Malin och Ramys lägenhet. Jag gick inte och la mig förns 05.30 imorse och vaknade vid 10 för att äta frukost med Jessica som fyller år idag, sedan la jag mig på soffan och vaknade av att det var varmt (hade 4 katter som sällskapade mig) kl 17.00 (!) jag tror aldrig att jag har sovit så länge i hela mitt liv, och jag är fortfarande trött, hur är det möjligt? 
 
Nu ska jag försöka skriva klart den här skiten så jag kan åka hem och sova! :D
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0