GRATTIS Kjelle!

Idag fyller världens bästa kille (kanske synd att säga kille, man är nog bättre) år, min Pappa! 
Hoppas du får en toppen dag utan mig hemma i Sverige, önskar jag kunde vara där och fira med dig. 
 

För er som inte känner mig så vet ni kanske inte vad jag har för relation med min pappa. Jag älskar honom för att han är den bästa och värsta vännen man kan ha. Den bästa och värsta pappa man kan ha (han vet verkligen hur man skämmer ut sin dotter på bästa möjliga sätt, men jag vet hur man skämmer ut sin pappa på bästa möjliga sätt också). Men kanske framför allt för att han är den tokigaste personen som någonsin fötts (heter det så?) Jag och han tillsammans är nog den mest gala duo ni någonsin kommer att skåda. 
 
Älskar dig pappa och önskar dig en fantstisk födelsedag! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Tack så mycket.

2012-11-11 @ 15:13:23
URL: http://juliakjellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0