Slappedag

Idag har jag inte gjort något ansträngande :)

Började dagen med frukost på ett café med min värdfamilj, det bjöds på banan och kokos pannkakor :) efter det gick de till en nöjespark och jag bestämde mig för att stanna hemma med min bok som
Sällskap :) datorn har även den sällskapat mig och jag har under större delen av dagen planerat min Asien resa som förhoppningsvis kommer börja våren 2014 :) enda som sätter käppar i hjulet just nu är att jag måste spara ihop 150 000 SEK. Hur detta ska gå till vet jag inte riktigt, men planen är att åka till Norge för att jobba ett tag :)

Nu på kvällen åt vi Sushi, fantastiskt god sådan :) S tar nu ett bad innan det är dags för honom att lägga sig och då ska jag minsann kolla på fast 5 och dregla lite över Vin Diesel (i denna filmen vet jag med säkerhet att han är med i) ;)

Godmorgon Sverige, Godkväll Kanada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0