film listan.

ja som ni säkert redan vet så följer jag en lista när jag kollar film nu förtiden, det är inte det roligtaste jag gjort. men man får se mycket filmer som man annars inte skulle ha sett, filmer som alla bör se :) listan har jag hittat på imdb.com, de har en lista på 200 filmer men jag har valt att bara kolla på de 100 bäst rankade. nu har jag sett 50, så äntligen börjar det gå nerför iaf :)

tyvärr är många av filmerna jättedåliga, den jag tittar på i skrivande stund "the treasure of Sierra Madre" är ingen toppen film, men har man bestämt sig för att kolla alla filmer på listan så måsta man slutföra det också :)

jag kompenserar de dåliga filmerna med att låna några filmer som inte är med på listan som jag vet att jag gillar. ikväll blir min belöning the fast and the furious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0