Eurovision & Morsdag.

Det var inte bara jag som inte lyckades hålla mig borta från resultatet i Eurovision. Även Victoria har fuskat, och det känns bra! :D jag blev överlycklig när jag öppnade Aftonbladet och insåg hur galet stort det är att lilla Sverige har vunnit!!! Jag försökte även förklara för min värdfamilj vad Eurovision va för något, varpå min värdmamma säger oh is it like american idol? Men va fan! Min förklaring på det blev, det är som fotbolls EM fast man sjunger. Haha. I vilket fall som helst så ska jag hem till Sverige i maj nästa år för att gå på finalen i Solna :D

Idag är det tydligen morsdag också, inget min familj har firat någonsin och jag tycker det är mest överreklamerat och töntigt (det gör min mamma också, som tur är) Jag fattar inte varför man ska fira mamma en speciell dag och sen skita i henne. För så är det i många familjer, åh är det morsdag då måste vi va snälla mot mamma och ge henne presenter. Äh, vilket jävla trams!!! Jag väljer att inte ens skicka ett mail till min mamma, utan det ska jag göra imorgon istället. Barnsligt, tramsigt och jävligt onödigt är min kommentar på morsdag, så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0