Ännu en dag har passerat...

Och den utan större bekymmer. Det enda var väl att klassen (som jag gick på utan att egentligen behöva) var lite tråkig utan Hanna och att skålarna jag gjorde inte blev fullt så bra som jag tänkte mig, men det är inte värre än att det går att rätta till nästa vecka :) jag fick även gjort en namnskylt till en kär liten pojke i skåneland! Och bilen är fixad, nu väntar jag bara på att den ska brännas så jag får glasera och ta hem den :D

Annars har dagen varit bra trots att det har regnat sjukt mycket! Åh som jag hatar regn, men dessvärre går det inte att styra över vädergudarna.

Nä nu ska jag kolla lite film innan jag ska sova. Imorgon ringer klockan vid 06.50 för att jag ska hinna jogga och duscha innan jobbet :)

Just det. Förresten Mamma jag skulle behöva min våtdräkt. Går det att lösa? Jag och Hanna ska simma ett lopp i sjön :)

Godmorgon Sverige, Godnatt USA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0