Big Brother 2012

antar att jag är den sista svensken i världen som missat att BB 2012 har börjat! Men nu är jag snart ikapp, som tur va så tog S sig en nap idag och det gör ju att jag fick ett längre break än en timma :) Ska kolla ikapp alla ansnitt jag missat tänkte jag, dock inte de första 5. De finns inte på tv4play längre :(


Idag landade min käre far i staterna, dock en sisådär 4 timmars flygresa bort! Han befinner sig i Chicago och där ska han va tills på måndag då han ÄNTLIGEN kommer hit :) Men innan jag ska umgås med min pappa i en vecka så ska jag, Hanna och Jenny göra Vancover osäkert. Åker imorgon efter jobbet och då väntar utgång. På lördag, ÄNTLIGEN det också, så ska vi på NHL. Vancouver Canucks (?) ska spela och vi ska dit och hejja. Vi har även köpt oss en svensk flagga. Nu bröderna Sedin måste ni göra oss stolta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0