Sveriges nationaldag!!!

Hm, kan undra jag ska fira denna dag. Knäckebröd och nyponsoppa kanske. Eller kardemumma skorpor och lingon dryck :) finns lite svensk mat att välja mellan kust för tillfället, sill har jag också. Alldeles för mycket av, men ni som känner mig vet vad jag tycker om sill. På midsommar är det nog bara att gilla läget och äta det som en "riktig" svensk. Haha! Precis som jag gjorde på julbordet, åt allt även om jag inte gillade det.

Idag ska jag packa min och S väska för att imorgon bitti flyga tillsammans med familjen till Newport, RI. Där ska vi vara tills på måndag kväll. Jag ska även ringa till en kär vän hemma i Svedala som nyss kommit hem från Mother Russia!! Åh som jag har längtat, och sen ska jag hinna med lite Skype också :) mycket planer. Glömde den kanske viktigaste, ska kolla film. Men den är garanterat dålig :( haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0