Måndag = tråkdag

Kan inte direkt påstå att måndagar är min favorit dag. Drygt att gå upp på morgonen efter helgen, långt kvar till nästa helg osv. Dagen har varit okej, mycket skrik och gnällande från S sida. Men men, hoppas på en bättre dag imorgon.

Något som gjorde dagen toppen var att jag, nej nu ljög jag min värdfamilj, har bokat mitt flyg tillbaka till USA i oktober. Kommer hem till Svergie senast den 27 september, åker till Egypten 1 oktober i 2 veckor och sen blir jag hemma i nästan 14 dagar tror jag :) åker igen den 31 oktober för att komma hit lagom till halloween :D tjohoo!!! Förresten glömde nästan flyget till Stockholm, 17 oktober ska jag dit :)

Har hängt lite med Jenny nu på kvällen, alltid lika trevligt. Blev dock ingen till idag, illa. Var och hämtade några nya idag så måste kolla varje dag nu!!!

Godmorgon Sverige, Godnatt USA!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Du är välkommen hem när du än kommer

2012-06-05 @ 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0