lets go to the BEACH

ahh, nastan hela dagen har spenderats pa stranden! sa jakla skont. det var jag, S, Hanna, N och Hannas foraldrar. De lekte med vara barn och vi satt och snackade (vi lekte med de ocksa) 
 
dagen som jag trodde skulle bli ett helvete blev perfekt, har inte haft det sahar bra pa lange har i Seattle. Jag borjade med att gora pannkakor for att ta med oss till stranden, S packade sina leksaker och sen drog vi :) Jag har flitigt anvant min solkram men ar anda ite rod pa ryggen, tror det var dar jag inte kom at riktigt :( jaja, jag anvander den iaf, och nu ligger den nedpackad i resvaskan for fredagens resa till idaho! 
 
Snart kommer Jeanette och hamtar upp mig och da ska vi aka och ata nagonstans inna det ar dags for fodelsedags kalas hos Jenny! :) Tjoohoo! Hon fyller dock ar 4 juli, basta dagen att fylla ar pa har is taterna. storsta hogtiden av de alla :) Dagens dresscode var klanning -  sa jag kor pa samma som jag hade pa midsommar :) 
 
Nu ska jag ge mig ut i solen lite. 
 
Cheers! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0