Last class, ice cream and movies.

Idag var vi på sista klassen, måste bara dit en gång under nästa termin för att hämta grejerna som inte var klara än :) fick med mig 4 skålar hem och så gav jag bort 2 till Matt. Efter klassen bestämde jag Hanna och matt oss för att det är dags för en glass på Molly Moons :) fantastiskt gott, jag tog som vanligt en kuls choklad och en kula jordgubb/balsamic den sista smaken låter kanske konstig men jävlar va gott det är! :) vi tog även en sväng förbi cafet där en kille mördade 4 personer förra onsdagen, det kändes grymt konstigt men jag är glad att jag gick det. Imorgon ska vi gå dit med en blomma, jag och min fru!

Nu kollar jag på film, rear window. Verkar va en av de sämre filmerna på listan :(

Förresten så har jag lite hemlängtan. Eller nja kanske ska kall det Mammalängtan! Saknar min mamma så det gör ont, jag behöver en kram. Och det är NU!!!

Godmorgon Sverige, Godnatt USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0