har jag gått och blivit vuxen?

Jag blir nästan rädd för mig själv. Idag skulle jag och S åka till Target (min favoritaffär här i staterna) för att köpa en fotboll till honom. han började nämligen spela fotboll idag och vi har bara en skumgummiboll vilket jag inte tillåter honom att träna med. För träna ja det behöver han! Så nu ska vi fram till nästa vecka lära oss fotbollsdansen (de gjorde den på träningen idag), att man INTE får plocka upp bollen med händerna, hur man passar och att hoppa över bollen fram och tillbaka. Tur att solen ska skina imorgon, vi ska spela fotobll hela dagen :D Tjooho säger jag Fuck säger nog S. haha! jaja, för att komma till saken. Jag brände ju mig lite i helgen när jag var i SF och nästan den sista människan jag ser innan vi hoppas på bussen för att åka till tåget är en solariekärring, som har äckligt äcklig hy och är helt skrynklig, jag inser då att så kommer jag också se ut om jag inte börjar va rädd om mitt skinn, så idag köpte jag en SPF 30 till min kropp och en SPF 55 till mitt ansikte! No more red skin här inte!!! :D jag är grymt stolt över mig själv, det borde ni också va. speciellt du mamma??!?
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Han kanske blir uttagen i Seattle Sounders.

Svar: Ja kanske de! Jag ska göra mitt bästa.
juliakjellberg.blogg.se

2012-06-20 @ 07:37:50
Postat av: Justin Sane

Jättegodkänner jag visdom i detta inlägg.
:D two thumbs up

Svar: :)
juliakjellberg.blogg.se

2012-06-20 @ 10:07:09
URL: http://quietnomad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0