Drömmar och hemsk väckning.

Jag börjar med det roliga. Nattens drömmar har varit helt galna. Den första var att jag var på Gekås och det enda jag köpte va knäckebröd och godis. Detta för att jag skulle ta med mig till USA. Med mig på Gekås var Mamma (som i drömmen hette Olga) väl hemma från denna galna trip till gekås skulle jag direkt till flygplatsen. Här kommer jag på stt jag inte alls vill till USA igen, gråter som ett litet barn och vill absolut inte lämna min mamma! Så ner med maten i en resväska och sen hämta upp Victoria på vägen. Hur nu det går ihop då hon bor i Stockholm. Jaja. Vi kommer till flygplatsen i god tid, checkar in och har oss. Kommer senare till Island där vi ska byt flyg, här börjar dramat. Jag får 1000 frågor om knäckebrödet i min väska, Victoria har glömt sitt visumpapper, delar av flygplatsen är översvämmad så vi får simma (!) med våra väskor, vi måste skaffa nytt visum till Victoria eftersom hennes andra inte är giltigt! Sjukt jävla rörigt allting men tillslut hittar vi någon som kan ge henne ett 3 månaders visum (trots att hon behöver 7 månader skriker vi sa lycka) så helt dyngsura kommer vi äntligen på planet mot Seattle, 9 timmar i blöta kläder är inget vi rekommenderar!!!

Inte nog med att jag har drömt helt sjukt. 05.40 började S sjunga i rummet ovanför, och det är ingen tyst och mysig sång utan han skriker mer. Sett höll på i minst 35 minuter och han hann då även med att slå i sängen så jag trodde att han skulle trilla genom golvet och dyka upp i mitt rum!!!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Den drömmen var häftig. Synd att man inte kommer ihåg allt man drömt.

2012-06-02 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0