basket

idag var det dags for basket igen, Seattle Storms tog emot Washington (kommer inte ihag lagets namn) storms vann :) tjoohoo! 
 
dagen ahr varit bra, vaknade tidigt imorse hos Victoria, ajg orkade inte ga hem igar kvall sa sov dar istallet :) vi borjade dagen med att skypa med hennes familj lite, de kommer forovrigt hit imorgon med en vastgota klosterost till mig!! LYCKAN AR OBESKRIVLIG!! Hovergrens familjen ar helt klart bast efter kjellberg! :) 
 
veckan som kommer blir nog hektisk tror jag, hannas familj ar har och jag ska hinna traffa de minst en gang till, victorias familj kommer som sagt imorgon. pa tisdag ska vi pa konsert. vi ska hinna fira Jenny, jag sk ahinna sova och packa. for pa fredag kvall (tydligen) sak vi aka till Idaho pa semester i 2 veckor. vet inte hur jag staller mig till detta, kommer sakna ihjal mig efter alla har och kommer antagligen klattra pa vaggarna. det finns inte overdrivet mycket att gora dar pa somrarna om jag har fattat det hela ratt, och 2 veckor ar lang tid. jaja, det ar bara att ge det en chans, anske kommer bli fantastiskt bra, vi ska bila dit, och det ser jag verkligen inte fram emot. Ni som kanner mig vet hur ackligt aksjuk jag ar! 
 
Nu ska jag se om jag kan hitta nagra billiga flygbiljetter till SF i augusti :) 
 
Godmorgon Sverige, Godnatt USA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0