ahh alskade Italien!

detta var det basta som kunde hanad. Tyskland ar ute (som Jenny sa, som vanligt snubblar de pa mallinjen) och det ar Italien mot Spanien i finalen. For mig spelar det ingen storre roll vem som vinner oom jag ska va arlig. Sa lange inte tyskarna ar dar ar jag lycklig :) haha! 
 
direkt efter matchen ringde Jenny och jag skrek GOOO ITALY!!! :D haha! kanner mig lite taskig och marker efter min uppdaterin pa facebook att jag har manga vanner har borta som ar tyskar. allt handlar om fotboll och att tyskland akte ur, jag verkar va den enda som ar lycklig och retas kanske lite val mycket med de andra tjejerna. 

Maria skrev Shit happens varpa jag svarade Italy happened! hahahaha! 
 
Nu ska jag ut och leka lite innan det ar dags for vila for S och packning for mig :) 
 
Cheers! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0