Movietime

Snart kan jag bocka av ännu en film på listan :) Full metal jacket. Bra film, men den verkar spåra lite nu. Haha. Som alla andra filmer på listan.

Idag har S spelat fotboll och jag satt i bilen och lurade i regnskuren! Efter fotbollen åkte vi till Greenlake och åt lunch med Victoria och hennes barn :) där har det inte regnat. S gungade lite, sprang runt, vi stötte på hans lärare och sen åkte vi hem. S tog en nap, jag har försökt fixa så mycket jag kan inför lommande studier :) jag är laddad! Tjoohoo!


Förresten, räknade lite om när jag ska komma hem idag. Om 11 veckor landar jag på svensk mark igen för att spendera en helg ensam i Örby innan jag äntligen får åka tillbaka till Egypten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0