Ledsen i ögat.

Igårkväll åkte jag till Victoria och lämnade av en resväska (jag lånade hennes bag för att ha till SF i helgen) Hela huset var i princip nedpackat och så fort jag gick in genom dörren fick bag tårar i ögonen. Usch va jag ogillar att de ska flytta ifrån mig. Vi åkte till Pagliacci för att käka pizza där båda efter en stund fick tårar i ögonen, sedan vidare för en sista Molly moons glass! Jag vet att hon inte försvinner, flyttar till ett annat land (även om 2 timmar på bussen känns som ett annat land när de fram tills igår tog 9 minuter på cykel) Frugan jag kommer sakna dig!!!


Kommentarer
Postat av: frugan

Jag ser ett ljus i tunneln! Taack för att vi fick tillbringa hela dagen med er idag!!

Svar: jag ser också ett ljus i tunneln. men det är lååååångt borta! tack själv, vet inte hur jag skulle ha stått ut utan er! <3
juliakjellberg.blogg.se

2012-08-03 @ 04:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0