GodMorning GodMorning!

Jaha, ännu en natt har passerat. Varför ska det alltid gå så fort när man sover?? Vaknade dock vid 4 imorse och tänkte, faaan jag vill inte gå upp, jag skiter i det. Säger att jag är sjuk. Kollade till på klockan och såg att den bara var strax efter 4 :D jippie!! Vaknade sedan vid 07.42 och var pigg som en mört! Äntligen!!! På dagens schema står simning med S, en promenad runt sjön (förhoppningsvis med S på sin cykel) fixa med litteraturen jag behöver inför min kurs, häng med Jenny ikväll :) Förresten, ang mina kurser. Jag ska bara ta två av de, då den tredje ingår i en av de andra :) Tjoohoo! Hörs sen, nu ska jag käka frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0