Frugan min.

Victoria, går under namnet frugan min här, eftersom vi enligt många av våra vänner beter oss som ett gammelt gift par. Haha! Och tyvärr (?) är det bog sant. I vilket fall, Kom hem till henne i lördes, efter att vi kom hem från Idaho. (i ilskan så cyklade jag till henne på 8 minuter, vilket är helt sjukt) jag ser då att fru Hovergren hade shoppat lite under våra två veckor ifrån varandra. En nagelfil som hon tyckte såg söt ut i förpackningen. Inte fullt så söt när hon öppnar den och texten på säger SEX YOU ❤ haha! Det andra hon har inhandlat är en tandborste som spelar två Justin Bieber sånger! OH HERRE!!! Sjukaste jag sett. Nu känner ni min fru lite bättre, detta inlägget visar väl kanske inte hennes bästa sida. Ja hon älskar Bieber och bi vet säkert alla vad jag tycker om honom. (och vet ni inte så får ni gissa)


Kommentarer
Postat av: frugan

Nejmen ååååååh

2012-07-18 @ 06:51:10
Postat av: frugan

(dags för Tullys smoothie igeen!!)

2012-07-18 @ 06:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0