sledding - fun and dangerous!

forlat for dalig uppdatering men har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn denna veckan> S skola har varit stangd pga sno. och nu tanker sakert ni dar hemma - ahh neej de maste ha sjukliga mangder med sno for att stanga skolor. Sa ar inte fallet, vi har haft max 20cm och alla skolor har varit stangda i en vecka! det berytder att jag har jobbat alla mina timmar och inte haft nagot break nar han ar i skolan. veckan har innefatat pulkaakning metadels, vilket jag har borjat uppsakakta. sa aven snon! :) jag vet inte vad som hander med mig men jag saknar inte Egypten alls lika mycket langre och jag gillar sno! USA forandrar mig, pa ett bra satt antar jag :)

igar var dagen da pulkaakning inte var jatteroligt. eller jo till en borjan. snon var perfekt, jag och S var ensamma i backen forsta timman innan grannanrna dok upp och villa aka med mig da farten nar jag sitter i pulken ar battre an om man ar ett litet barn :) sagt och gjort jag borjade med ett av grannbarnen (Hon ville dessutom aka over guppet som nagon byggt mitt i backen, visst sa jag) vi akte ivag , traffade guppet perfekt och landade perfekt :) fick lite ont i rumpan men det hor val till nar man hoppar antar jag. jag bagav mig upp for backen igen for att aka med ett annat barn, farten var mycket hogre denna gang och vi traffade inte guppet fullt sa bra. landningen ska vi inte prata om, Jag ska om 2 timamr aka till farbror doktorn for att rontga mitt vansta kna och fotled, min vardmamma befarar att det kan va spricor i bade kna och fotled. detta ar ngt jag verkligen inte ser fram emot, jag ogillar doktorer och sjukhus och vill hellst halla mammas hand om jag ska dit! ojag har nu legat i soffan med foten i hoglage sen igar runt 12. smartan blir bara varre och varre!

igarkvall kom min vardpappa hem med pepparchips (!) och fast five till mig :) gulligt att de tar hand om mig nar jag ar sjuk. pepparchips var fantstiskt gott, men inte alls lika bra som hemma i Sverige! Elin kom pa besok och kollade film med mig och hon hade tagit med sig vara man, Ben och Jerry :) det blev Abduction och The blind side, mycket bra filmer bada tva :)

ikvall blir det middag hos grannen och sen film med Jenny! :)

Cheers!

Kommentarer
Postat av: ida

Hejsan, kan inte du skriva om vad du gör om dagarna :P, alltså hur ditt schema ser ut och sånt :D

2012-01-22 @ 15:55:51
URL: http://www.nattstad.se/minvackravarld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0