Chicago.

Vill börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering, det finns ingen speciell anledning till varför det har bara inte blivit av.

Chicago var bra men kunde varit bättre. Under min vecka i Chicago hann jag med ganska mycket. jag kommer göra en väldigt kort sammanfattning av min semester. (mest för att jag är lat)
Jag åkte till downtown ensam och gick runt, kollade in Marylin Monroe statyn, köpte mig en Bulls tröja, insåg att Chicago tribune byggnaden är en av de häftigaste jag sett. fasaden är fylld med stenar från olika kända byggnader världen över Sverige fanns med i form av en sten från Slottet i Sthlm, Egypten med en sten från pyrmiderna på Giza :) 
   
Jag funderade länge och mycket på om det var dags för en ny tatuering. Jag spånade på vilket typsnitt jag ska ha och hur stor den ska va, men beslutade mig för att vänta tills jag kommer hem i April :)

Vi åkte även till ett museum, science and industry. jag var där med min pappa när jag var 10, roligt att se det igen :) de hade en julgrans utställning med en gran för varje land.

Min vecka fylldes av basket och ett gråtande barn.

Jag var lycklig över att få åka hem till Seattle igen men jag ångrar inte att jag åkte till Chicago :) det är en fantastisk stad.











































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0