a little bit of everything.

Nu har vi äntligen hittat en helg som vi kan åka tillbaka till Vancouver. Jag Hanna och Jenny ska åka upp den 2 mars för att kolla in Vancouver Canucks, NHL hockey. Tror vi alla tyckte biljetterna var dyra men jag har nu ändrat mig och tycker de var ganska billiga, det finns inte mindre än tre svenska spelare i truppen och däribland bröderna Sedin. Då blev det hela mycket mer intressant och häftigt ! :) Detta fick jag reda på när jag läste tidningen en morgon och det stod något i matchreferatet om just dessa bröder! . Jag är även en stolt ägare av Twilight Breaking Dawn part I på dvd (special edition boxen) och inte nog med detta så i boxen låg det en blomma från bröllopsscenen :) Spännande tyckte jag innan jag öppnade paketet och insåg att det är en sketen plastblomma (visste att det skulle va en plastblomma men inte så sleten) jaja, det var roligt och spänannde att åka till Target kl21 för att få en biljett så man vid midnatt kunde köpa filmen :) De visade även ett kort klipp från nästkommande film. Jag åkte dit med min värdmamma och hennes kompisar. I detta ska det nog tilläggas att kompisarna (iaf en av de) är kanske 45 och tokig i Twiligt. helt sjukt, hon har sett nya filmen på bio 20 ggr!! Jag och J kom fram till att 2 timmar på target (klippet började visas 23) skulle bli alldeles för mycket så vi gick till biografen och kollade på BIG MIRACLE under tiden vi väntade. Det gjorde inte vännerna för hon ville minsann se klippet i en hel timma.... Jag nöjde mig med en gång och sedan köpte vi filmen och åkte hem. När vi kom hem var klockan 01 ungefär. men det stoppade inte mig från att prata lite i telefon, ett samtal som jag väntat på i 5 (!) månader! :) . Hm, vad har mer hänt sen sist. Joo min fot har blivit sämre igen och är svullen igen. detta tror jag är ett tecken på att jag inte ska åka skidor nästa helg men det tror inte min värdpappa som är fast besluten om att jag ska lära mig åka skdor! vi får väl se hur det går med det. Om inte annat får jag ett break från Seattle och får uppleva Sun Valley utan att åka skidor. det kanske inte är så dumt det heller :) . Oh jag höll på att glömma. Igår var jag med om en Flashmob (en sån där grej somv anligtvis innehåller dans och många människor gör samma sak) vi dansade inte utan gick runt med rosa paraplyer. 150 stycken skulle delta och vi var 3 av de :) Skoj men inte så kul som det hade varit att va med om en riktig! :) . Nu ska jag kolla en film (för ovanlighetens skull) Denna gång blir det "Midnight in Paris" Ska försöka hinna med emellan varven idag att lägga in bilderna jag har på kameran så ni kan få se. Om inte så gör jag det imorgon! . Innan jag stänger ner vill jag önska min farbror Keken med familj all lycka till på sin lååååånga resa runt jorden :) Om ni vill läsa om deras äventyr kan ni göra det på http://www.lostinparadise.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0