the sun is shining.

jag har förälskat mig i ännu ett ställe. Sun Valley är fantastiskt på alla sätt och vis :) jag önskar jag hade mer tid här och att jag faktiskt skulle kunna nyttja det till fullo med att åka skidor :) Idag har jag suttit i solen och njutit medans de andra kämpade i skidbacken. vid 13 tiden mötte en annan Au Pair från Seattle, Ashleigh, upp mig och vi åkte till downtown Ketchum (det är där jag bor) och drack chailatte och snackade massa, vi hittade även en fin skylt som vi tog lite bilder vid :) jag kom nyss hem från ett av hotellen här i området, jag och Ashleigh var och badade i en uppvärmd utomhus pool :) grymt!

     

utsikten från min lilla stuga.

     

facebook huset :)

  

vår stuga. :)

        

nybörjarbacken - dollar mountain.

           

        

Här är lite bilder från mitt och Ashleighs äventyr. (har inte skrattat så mycket på länge som när vi hittade mössan hon poserar med på bild nr 2. hahaha! va fan tänkte designern med där??)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0