sun valley.

sådär ja, då var vi framme (har iofs varit det ett tag men har inte haft tid att skriva) i stugan i sun valley. mysigt ställe, som för mig påminner om typ alperna även om jag aldrig varit där. det är precis som jag har tänkt mig en skidresort (utanför Sverige) jag har dessutom fått en egen liten stuga, toppen. jag kan för första gången på länge sova ut utan att vakna av att någon häller ut 1000 lego bitar, eller hoppar upp och ner i rummet ovanför :) SF resan räknas inte som att jag kunde sova ut då jag delade rum med 5 andra :) bara för att jag ser fram emot att få sova imorgon bitti ska ni se att jag vaknar super duper tidigt ! jaja, då får jag se mer av stället vi bor på för jag ska OM jag vaknar tidigt ta en promenad :) vi bor grannar med en rik snubbe som har (om jag fattat det hela rätt) byggt upp Facebook servern, den är värd cirkus 50 miljoner $ liten nätt summa sådär! :) huset är flashigt och de har pool ute som är uppvärmd, vi ska få låna den! har dessvärre inte sett till snubben än, som kanske ska tilläggas är min värdpappas kusin! ska se om jag kan få lite bilder på huset imorgon för att visa er :)


Nu ska jag krypa till kojs, sover på loftet. och utanför hör jag forsen :) det enda som saknas nu är någon att dela detta med. jaja! :) Natti Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0