olympic games, chailatte and YMCA

idag följde jag med och lämnade av S på skidlektioen vid 10 och sen hängde jag hemma lite. det är mulet och grått idag och kallt som attans så jag kände inte för att gå runt. Väntade på att klockan skulle slå 12 och Ashleigh skulle sluta jobba så vi kunde hitta på något. Vi drog till downtown (det låter flashigt men downtown här är som Kinnaby ungefär :)) det blev en chailatte och sen kollade vi in ett firande för lokala olympiska medaljörer :) spännande, och jag som är intresserad av sport tyckte det var mer intressant än Ashleigh trots att hennes värdmammas mamma var en av de som firades :) coolt! jag var tvungen att va lite barnslig och be om autograf av en av männen, James Sedin som tog OS silver med USAs hockeylag 1952 :) Efter detta vandrade vi till mitt favorit cafe, Java, och åt lunch och drack lite chailatte. Igen! tredje för dagen. (Hade en efter att vi släppt av S på skidskolan också)


Kom nyss hem från the YMCA, där jag simmade lite och plaskade mycket :) haha! ska ta med mig S dit imorgon tror jag, eller kanske på onsdag. Tror han har skidlektioner imorgon också vilekt innebär att jag är ledig så jag ska definitivt dit och simma. Jag glömde mina glasögon idag och hade bikini så att simma var lite svårt :P haha!

Ikväll blir det filmkväll, antingen hemma eller på bio. Vi har inte bestämt än, då jag inte vet om jag ska jobba eller än ej.


            
 

      

(Mannen i orange jacka är Sedin och Kvinnan i röd mössa och svart väst är mormorn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0