I love you like a love song.

Inatt vaknade jag av en smäll i rummet över mitt (S sover där) detta följt av gråt. Jag lyssnade då noga efter steg i trappen, Ja jag hörde steg vilket innebar att jag kunde vända på mig och somna om. Inte så lätte med en fyraåring i rummet över som gallskriker av någon anledning. Imorse fick jag reda på att S hade trillat ur sin säng, en våningssäng och han sover i den övre slafen. AJ! Han mår bra trots nattens incidenter och vi begav oss till Childrens museum när han vaknat. anledningen till att jag älskar när han vill gå till detta museum (som är mer som ett lekland) är att de har ett rum fyllt med lego :) Himmelriket. Dagens mästerverk blev efter många om och men en Amrikansk skolbuss :) Bild kommer senare. ´


S har sen vi kom hem från Sun Valley varit en ängel. Bättre barn får man leta efter :) Igår efter hans vila kom han och kröp upp i mitt knä i soffan och vi busade i minst en timma :) han sa även Julia youre my favourite girl :) Naaw. Idag när vi gick till tåget som skulle ta oss till museet kom en hemlös kvinna fram till oss, jag hörde inte va hon sa så jag frågade S. Svaret jag fick var: I have a baby at home. So I told her  that I dont. haha! :) såå roligt, jag skrattade givetvis högt!



När vi skulle åka hem igen och väntade på bussen i busstunneln så börjar S sjunga sin nya favoritlåt. Love you like a love song av Selena Gomez. Runt om oss står minst 35 personer (studenter som ska med samma buss som oss) snacka om underhållande :) alla log åt honom och några började tom dansa :) Han NJÖT av uppmärksamheten.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej Julia hittade din blogg för ett tag sen och kolla in här lite då och då. Jag tänkte bara fråga en/två sak åkte du med Cultural care? Och valde du den första familjen som du bli matchad med? Ska själv åka iväg som au pair =)Kram

2012-02-27 @ 10:10:09
URL: http://madeleineo.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0