TGIF

Idag är det fredag, och det är många med mig som är glada för detta. För mig spelar det dock ingen roll, då helger inte existerar i mitt liv längre :P haha! eller jo de existerer men jag jobbar varende en. 
 
Dagen har bestått av jobb, i kylan. och inte så mycket mer än det. Nu sitter jag och kollar på Musikhjälpen, det är det jag pysslar med när jag inte jobbar eller pluggar. Eller beror på hur man ser det, jag lyssnar på det på jobb också, men tycker det är grymt mycket roligare att titta på de. Speciellt Timbuktu ;) shit va snygg han är! Det här med musikhjälpen, de spelar inte bara bra musik utan de auktionerar ut grymma grejer på internet. Det är två stycken av de som jag sååå gärna vill HA! En privat spelning med min KUNG Lars Winnerbäck och sen vill jag ha Usain Bolts signerade skor från OS och en signerad tröja. :D Snälla tomten, jag ber dig! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0