kall och tidig morgon.

Imorse när jag kom upp och precis som vanligt kollade på termometern visade det lilla aset -19! Jag ville trilla ihop i en hög, bli akut magsjuk, bryta ett ben - ja vad som helst för att slippa ta steget ut i december morgonens kyla! Med tanke på hur mycket tid jag faktiskt spenderar ute på jobbet tyckte jag att jag var välklädd för denna kyla. Men ack va fel jag hade, att jag inte frös ihjäl på väg till bilen är ett under! Jag hade dock extra kläder med mig till jobb som jag drog på mig innan jag gav mig ut, och tro det eller ej, enda kroppsdelen jag frös om var ansiktet och det var också den enda delen som inte var skyddad av kläder :)

Så det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder stämmer alldeles utmärkt in på mig idag! :) jag ska bara köpa en mössa med öronlappar sen är jag redo för kommande vargavinter!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0