Sol, strand och blå himmel

Idag åkte vi som sagt till Victorias hus för att leka. Efter kanske 15 minuter i huset bestämde vi oss för att åka till en park, seahurst eller seaburst, kommer inte ihåg vilket. parken ligger vid vattnet och det är skog runt i kring. Påminde sjukt mycket om strandpromenaden i Båstad :) Barnen plaskade runt i vattnet och vi hängde på en stock, haha. Det är väldigt vanligt här iaf i Seattle att det ligger stora stockar överallt på stränderna. När vi var i La Push var det ju knappt något annat än stockar. Det gör det helt väldigt charmigt tycker jag, plus att man har någonstans att sitta om man glömt filt och har man filt har man ett perfekt ryggstöd :D
 
Efter en stund kröp det i Victorias ben och hon ville verkligen "vandra" i skogen. Vi andra gick med på detta och vi gick kanske 10 minuter i skogen, på en grusväg innan den tog slut och vi då bestämde oss för att gå hem igen för att äta lunch. På menyn idag stod det Mac N Cheese (barnens favorit rätt, S vill ha det till frukost lunch och middag) för barnen och tonfisk wrap för oss "vuxna"
 
Efter lunch var det dags för mig och S att åka hem igen. Trafiken var dålig redan innan vi kom ut på motorvägen, och jag målade då upp ett skräckscenario i huvudet, att vi kommer va fast i trafiken i timmar och jag kommer komma hem sen, S kommer inte få någon vila och jag kommer få skäll för det. Som tur va var det bara riktigt illa vid våran påfart för sen flöt det på ganska bra. Dock 20 m/h långsammare än hastighetsbegränsningen.
 
 
Glömde nästan bort att berätta vad vi hittade under våran lilla promenad. Smällebär :) Åh vilka minnen. Jag och Victoria var väldigt excited (svengelska förlåt) över detta menans barnen inte tyckte det var alls skoj! haha!
 
 
 
 

 
  
  


 
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Verkar rätt trevligt

2012-08-31 @ 06:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0