semestern är nära

åhh, om ett dygn landar jag i San Francisco. som jag längtar. ska bli så galet skönt med lite semester och givetvis att få träffa mina fina vänner igen.
 
Imorse åkte jag och S till det nordiska museet för story time, idag var det en finsk bok. på museet mötte vi upp Hanna, Nicola och Victroria, Timmie, Ryan och Violet. Vi tog oss en sväng till den skandinaviska butiken på vägen hem innan det var dags för LUNCH! på eftermiddagen var det dags för the blue angels (försvarsmaktens piloter) att träna över Lake Washington så vi tog oss dit. Tyvärr flög de i den andra änden av sjön, men imorgon ska det tydligen va uppvisning. så ska försöka åka dit och hitta en plats närmare! det var dock grymt ändå, jävlar va grymma de är. på eftermiddagen när de flesta av barnen sov så spelade jag, Victoria och Timmie yatzy, jag förlorade!
 
Kommer antagligen va tyst här under helgen, ska umgås med mina vänner istället för att sitta vid datorn.
 
och förresten, Phelps är den största idrottsmannen någonsin! sitter klistrad framför tvn nu och väntar på att de ska visa hans guldlopp från tidigare idag :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0