oh herre.

Vissa människor i detta land kan inte konsten att klä sig, men vad gör det? Jag bryr mig inte särskilt mycket, ibland (läs alltid) snackar jag om det!

Något som jag inte förstår mig på är dock folk som färgar sitt hår i konstiga färger. Visst blå är okej men om man blonderar sig och det blir gult, gör man inget åt det då?!??

När vi ändå snackar mode (något som
Jag är sååå grym på, haha) Det här med gympapåse, minns ni? Man fick en ny varje år till skolans gympa, den har två snören som man drar ihop och sedan har som "remmar" runt axlarna. Gud va svårt det var att förklara, hoppas ni vet :) Detta är iaf sjukt stort i detta land, alla människor springer runt med dessa och jag kan inte sluta stirra. Detta är något barn kan ha, men inte snygga 23 åringar. Jo tydligen här i USA! För här är allt möjligt.


Bjuder på en fel blonderad asiatisk kvinna och en dålig bild på en gympapåse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0