Nu måste det ske en förändring Julia!

Mins sömnvanor har förändrats radikalt den senaste tiden. Detta är inte okej! Det driver mig till vansinne, nu är det så illa att jag knappt kan ta mig upp ur sängen på morgonen.

Jag är en sån person som aldrig har haft problem med att sova tidigare, så det är ännu jobbigare för jag vet inte hur jag ska bete mig. Om jag sätter mig på soffan/golvet för att leka med S så somnar jag nästan.

Och det kvittar om jag lägger mig tidigt eller sent för lägger jag mig tidigt (och inte kollar på film) så somnar jag inte ändå :( det är helt värdelöst.

Är det någon av er bloggvänner som har några tips på vad jag kan göra för att sova bättre? Jag har testat att inte äta lagad middag på kvällen för jag tänkte att de kanske hade med det att göra, men nej. Jag har testat att lägga mig tidigt och sent och ställa klockan så jag sover exakt 7,5 timma (som jag för två somrar sen insåg är det ultimata för mig) men inte ens det hjälper längre :(

Trackback
RSS 2.0