flight tickets.

I helgen när jag loggade in på mitt au pair konto såg jag att mina flygbiljetter kommit :) den 27 september 18.05 åker jag från Seattle för att nästan exakt 24 timmar senare landa i Sverige efter ett 5 timmars stopp i Frankfurt, Tyskland.

Detta mina damer och herrar är ett datum att lägga på minnet :) 28 oktober kommer jag hem igen, stanna i Sverige en helg innan jag åker till Hurghada, Egypten i en vecka. Sedan ska jag va hemma i Örby (förhoppningsvis med några övernattningar på annan ort) till den 31 oktober då flyget går tillbaka till Seattle :)

Jag försöker bli pigg, det går sådär. Och eftersom ja har som mål denna veckan att inte äta något socker så kunde jag inte ta godis. Så det fick bli en blåbär/hallon/banan smootie :) jätte gott blev det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0