besvikelsen är obeskrivlig

jag gick till Sekt mötet med inställningen att de skulle skrika och omvanlda folk med onda andar i sig osv. (kanske lite överdrivet men det är ju så det är på film) Det var verkligen inte så det var och det känns som att min grannes råd var lite överdrivna. Sen försökte de helt klart att hjärntvätta oss. Vi skrattade mest åt deras trams (enligt oss är det trams men de får gärna tro på det) Efter typ 25 minuter tröttnade Jenny och gick ut, Matt efter kanske 35 men Hanna Janny och jag stod ut i hela en timma! Jag måste ändå säga att jag är ganska stolt över mig själv som faktiskt har spenderat en timma denna söndag i en kyrka. Mars Hill tror jag förresten att den hette. Jag skulle vilja veta varför man väljer denna del av kristendomen istället för protestant eller katolik. De har ett nummer man kan ringa till och ställa frågor om man är "ny" eller intresserad. och jag tror bannemej att jag ska göra det för att se vad de säger. Hej varför ska jag välja er religion istället för att va protestant (som jag tror att jag är)  övertyga mig om att ni är bättre!
 
 
Nu ska jag kolla klart på filmen "To kill a mockingbird" och sen ska jag ringa till posten i Sverige och skälla ut de. Sen ska jag försöka klura ut hur jag ska göra med min kurs (får jag inte böckerna innan nästa måndag kan jag inte läsa kursen, kul att ha litteratur för 2000 som jag inte kan använda) och sen ska jag sova! :D
 
Godmorgon Sverige! Godnatt USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0