ännu ett paket på villovägar

Jag är helt jävla vatensinnig på posten. Idioter hela bunten. mitt paket med min kursliteratur är kvar i Sverige, den har inte ens lämnat Malmö på 22 dagar, hur fan är det ens möjligt? Jag blir galen.
 
Och jag kunde inte göra en reklamation för jag har inte skickat paketet så nu måste mina föräldarar göra det också, som om de inte gjort tillräckligt redan :(
 
Dessutom måste jag nu försöka lösa problemet med att jag inte har böckerna till första delen av kursen. Så måste hålla mig vaken till 01.00 (min tid) inatt för att ringa till kvinnan som är ansvarig för sånt (vet inte riktigt vad de menade med sånt men hoppas på att Sigrid kan hjälpa mig) Om inte kommer jag inte kunna plugga till hösten och jag har massa böcker till övers som jag inte kommer kunna använda. och är paketet spårlöst försvunnet har jag slängt ut 1000 SEK på böcker som jag inte ens har fått :(
 
förlåt för alla svordomar och all frustration men jag var bara tvungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0