awesome weekend.

helgen som varit (den är inte över än dock) har varit fantastiskt bra :) i fredags jobbade jag, efter att ha tagit en nap på 4(!) timmar, tyckte det var lite lagom.

i lördags tog jag mig ner till greenlake för en promenad med Hanna. Efter ett bra tag hade Jenny hittat rätt och joinade oss :) hon hade med sig en fresbee (stavas det så) så vi kastade lite sånt innan det var dags för mig att traska hem för att städa. och i tankarna fanns också att jag skulle hinna ta en nap innan det jobb väntade på kvällen. väl hemma blev det ingen nap och inget jobb heller så jag snackade lite med grannen, alltid lika trevligt. och sedan åkte jag till Hanna för att sedan åka hem och lämna min bil och hämta min cykel direkt :) vi lagade mat och sedan skulle vi kolla film, alla 3 (jag, hanna och jenny) somnade ganska snabbt på soffan så vi bestämde oss för att ge upp och kolla klart filmen imorgon (söndag) istället.

så imorse vid 08 började vi kolla på film, Amelie, en film som jag starkt rekomenderar :) frukost är viktigt, det tycket iallafall mina vänner och det fick jag ta del av idag. jisses, så mycket frukost har jag inte ätit på år tror jag :)  efter det cyklade vi till stranden för att hänga lite innan Hanna fick brottom för att ta hunden till vetrinären. jag och jennt började då helvetes cykelturen till greenlake. det är sjukt mycket branta backar och det är lååångt. tog oss 35 minuter att komma fram, och vid det laget var jag helt slut. vi bestämde oss ganska snabbt för att det inte blir någon promenad runt sjön, vi hängde istället på starbucks, dit victoria kom efter en stund. vi träffade även på en trevlig amrikan, joel hette han :) (jag blev extra impad då han jobbar på Boeing och bygger 747) efter en lååång stund kom hanna och hängde lite också innan hon var tvungen att åka hem och mata hunden och katten :) hon skulle dock komma tillbaka ganska snart då det vaknades tennis. så nu är jag ganska nyss hemkommen från tennis träning. resultatet av dagen - för lite mat, för mycket träning, ont i foten och GRYMT ROLIGT! resultat för morgondagen (troligtvis) - ännu ondare i foten, kommer vakan vrålhungrig (har bara ätit frukost idag) tränignsvärk men LYCKLIG!

jag har haft en fantastiskt bra helg med mina fina vänner :) nu är det dags för mig att sova så jag kan vakna och få äta frukost :)

förresten, om det är någon som känner för att göra en vän på andra sidan havet lycklig så vore det gott med knäckebröd och tacokrydda :)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Verkar vara fullt upp sedan du kom tillbaka

2012-05-02 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0