what is going on?

jag vet verkligen inte vad jag ska göra eller var jag ska ta vägen? detta har varit en av de värsta dagarna i mitt liv. (skulle nästan hellre göra om askmolns veckan, ni som var med förstår hur jävligt jag har det)

just nu vill jag bara packa min väska, boka en flygbiljett, säga hejdå till mina vänner här i Usa och åka hem till Sverige igen! Men det kan jag inte, för jag ger inte upp i första taget. jag MÅSTE stå ut, så är det bara! iallafall ett tag till, om det är lika jävligt efter jul så har jag gett mig själv tillåtelse till att åka hem. Men inte än!!!

anledningen till att det är såhär kan jag inte skriva här, men det har inget med mig själv att göra. jag är okej. om någon gärna vill veta, skicka ett mail så kan ni få svar där !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0