the grass needs a haircut.

Då var det dags för vila igen, vilket betyder att jag inte har något att göra. och framförallt inte när städfirman har varit här idag och städat hela huset! de dagar han går i skolan gör jag inte så mycket mer än att ge honom mat och ta honom till och från skolan (vilket är måndag, onsdag och fredag) och de andra dagarna leker vi mest :) innan det är dags för min lediga tid och hans vila. så om någon känner för att prata med mig på Skype är detta den perfekta tidpunkten. hos er är klockan nu 00.15 och hos mig 15.15 :) så är ledig nu fram tills 17 ungefär och sedan slutar jag. :) kommer bli utbränd av detta - haha!

idag har jag varit på postkontoret för att skicka paket till Sverige och Chicago. det var jättebilligt! :) 3$ för att skicka till Sverige och 2.6$ till Chicago :) pappa, snart får du paket!

idag har vi lekt i parken, ja goch lillkillen. när vi kom dit var det en parkarbetare där för att klippa gräset. Lillkillens kommentar på det var - Ohh, Julia. The grass needed a haircut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0