Seattle - my new home

klockan 18 lokaltid (seattle) landade jag på Tacoma International airport med min skrattskatt hanna och ett gäng med tyskar (som alla är mina vänner) familjen var den enda som väntade då vårt flyg var ca 1 timma tidigt. det blev ett hejdundrandes kramkalas innan det var dags att säga hejdå till de jag har umgåtts med 24/7 i NY! sorgligt för studen men vi kommer träffas massor! :) vilket gör att jag inte alls tvekar på mitt beslut längre.

när vi väl kommit till bilen och lastat in allt så var det dags för en liten rundtur i staden innan vi nådde vårt mål som var en restaurang som serverade egyptisk mat (!) tror ni jag blev överlycklig? det kommer bli mitt nya favoritställe!!! :) haha! det blev iaf tahina och falafel till middag, hade dock lite svårt att äta då jag var nervös. så jag vet inte om de tycker jag är otacksam eller ngt men jag kunde inte äta upp, det fanns ingen möjlighet i världen!!!

jag har fått ett bra första intryck av familjen som jag ska bo hos och grabben jag ska ta hand om är gudomlig! helt underbar. det första han gjorde var att hålla mig i handen och berätta om alla sina leksaker! :) det kommer bli ett bra år, så länge de också är nöjda med mig!

nu ska jag sova, orkar inte hålla mig vaken knappt för att ge er ett livstecken!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det låter bra.

2011-09-11 @ 08:27:07
Postat av: Nathalie

Gillar att du trivs!! ;)

2011-09-11 @ 12:34:46
Postat av: Malin

Det låter helt fantastiskt! Jag visste att du skulle tycka att det var toppen när du väl kom dit. Jag önskar dig ALL lycka. Jag skall skicka recept på popeye & basilikasåsen snart. Stor kram

2011-09-11 @ 13:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0