Iphone and cheesecake for breakfast

Sitter nu på Starbucks i Northgate Mall, försöker att göra ngt så jag inte kan spendera mina pengar. idag har jag lyckats att bara göra åt 10 $ på Strabucks men jag har även lämnat tillbaka ett par jeans, så jag har sparat 30 $ :) tjoohoo! duktigt va. behöver spara mycket pengar nu, kan dock inte berätta än varför. så fort det blir officiellt kan jag berätta. men som alla andra pengar jag spenderar är det på en resa, inte vilken resa som hellst :) håll tummarna för att jag får ihop tillräckligt med pengar! Lillkillen är i skolan och jag har 3 timmar som jag måste slå ihjäl på ett shoppingcenter som jag kan alla butkierna utantill på : / har varit här 3 ggr i veckan sen jag kom hit.. Gaaah! jaja, nu har jag iaf kommit på att starbucks har gratis internet så jag hänger här. sparar pengar och surfar gratis. jag köpte mig en cheesecake till frukost, gott som fan var det! det var jag värd efter denna veckan. Om 6 timmar ungefär tar jag helg och det ska bli sååå SKÖNT! väntar på svenskt godis från Hanna, vi har hittat en butik "scandinavian specialties" som har Maraboue, MMMM!! jag längtar! den ligger dock en bit ifrån mig så hanna köper med och kommer med en leverans ikväll. det vankas även köttbullar och lingonsylt i helgen, familjen ska få ta del av sverige tänkte jag :)

nu ska jag ge mig ut i en djungel jag inte känner mig så säker på, nämligen Iphone djungeln! jag ska köpa en har jag tänkt, men de var dyrare än vad jag trodde och det är inte lätt att få tag i en som inte är låst till en speciell operatör. jag hoppas på att hitta en ngnstans isf, precis som grodan utan ben så lever jag på hoppet! :) haha!

ikväll ska jag med Sarah och hennes familj på soccer, ska bli spännande. har ingen aning om var, vilka lag som spelar eller ngt men fotboll är alltid fotboll. ska även försöka hitta en basketmatch att gå på, beröjar få abstinens!

Godkväll Sverige, Godmiddag Usa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0