godmorgon...

har nyss vaknat, tidskillnaden gör att det blir lite krångligt med samtal hem till er. När ni dricker kaffa vid 16 så har jag knappt vaknat och när jag kommer hem från jobbet så sover ni!! Men det löser vi va??

har pratat med mamma och pappa idag för första gången sen jag åkte i tisdes :) skönt!

Idag väntar någon form av Au Pair möte, vet inte vad det innebär mer än att alla som bor i Seattle är där. (det sker inte varje gång det är möte, då är man vanligtvis 30 st) Hoppas mina tyska och svenska vänner är där :)

Skriver mer sen när jag vet vad som händer, imorgon börjar jag jobba!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till i morgon! Stor kram

2011-09-11 @ 21:04:08
Postat av: Alice

Lycka till Julia!

Jag börjar också imorgon, men med lite stöttning från VF :)

2011-09-12 @ 00:02:00
URL: http://aliceinaupairland.blogg.se/
Postat av: Julia

TACK! :) Jag har stöttning av den gamla au pairen :)

2011-09-12 @ 00:17:15
Postat av: gittan lindgren

Skönt att höra resan gått bra. Nu är det bara att önska dig lycka till med din nya fam. .

2011-09-12 @ 17:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0