flying condoms and bubbles in the dishwasher

hänger lite med min kära vän Hanna, som mamma kallar skrattvän och det stämmer verkligen idag. vi har inte gjort mycket annat än att skratta sen hon kom hit :) hon har berättat om sina pinsamheter från helgen (hon har varit på semester och vi har inte pratat sen i fredags och då lite snabbt) därav överskriften. haha, har inte skrattat såhär mycket sen jag kom till Seattle tror jag. Skönt! :) Ett tips från skrattmåsarna i Seattle -  ANÄVND INTE VANLIGT DISKMEDEL I EN DISKMASKIN!

Dagen har varit fylld av lek och trots. Farmorn och Farfarn är här och de gör inte riktigt som jag brukar. säger jag nej så säger farmorn ja. men det löser sig, antar att det är som min morfar behandlade mig.

Imorgon är jag nästan helt ledig då farmorn och farfarn vill ha qualitytime med sitt barnbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0