en tidig morgon bara for er..

jag har idag gatt upp en timma tidigare an vad jag egentligen behover bara for att hinna skriva lite har sa ni vet hur jag har det :)

Idag vantar skola igen, men det gor inget. jag har traffat en toppen tjej som ska flytta till Seattle hon ocksa. Svensk dessutom. vi har roligt. valdigt roligt. ibland med nagon och ibland at nagon : ) Nathalie Svensson, du hade DOTT om du hade traffat var skrattkompis! hahaha!

Skolan vi gar pa Heter St Johns University, sorry!

Det ar ganska slitet och det kanns typ som att man ar pa ngn form av lager igen. typ konfirmation fast skillnaden ar att man maste prata engelska hela tiden! jag gillar det skarpt! forutom sangen, den ar nog 100 ar gammal tror jag. helt galet obekvam, men nu ar det bara 2 natter kvar!!

Imorgon blir en rolig dag, vi ska pa guidad tur i NY city :) jag ser faktiskt fram emot det aven om jag sa sist att nar jag varit i NY att jag hatade staden. landet dar vi bor nu ar helt okej! far se om staden kan insvepa aven mig som den gor med alla andra!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Småskrattar redan, kan tänka mig vad det är för en stackare som blivit utnämnd till detta:) skönt att höra att du hittat ngn som tar hand om dig! Enjoy! <3

2011-09-08 @ 13:00:03
Postat av: carl

Nyc är de bästa! Brooklyn baby

2011-09-08 @ 13:14:42
Postat av: Stefan

Verkar som ni har det ganska trevligt

2011-09-08 @ 18:58:05
Postat av: Nathalie

Julia har skvaller;) mailar dig snart! <3

2011-09-08 @ 22:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0