driving in america..

igår var jag och Hanna med min hostfamilj på en matmarknad, det fanns allt från världens alla hörn :) VI åt lite glass och thaimat. efter detta var det dags att hänga med våra kära tyskar (Jenny, Sarah och Lena. Rebecca var sjuk). Vi möttes upp på ett Starbucks vid Greenlake (sjön mittemellan mitt och Hannas hus) vi pratade i timmar innan vi bestämde oss för att traska hem till mig för att kolla på en film, blev friends with benefits. jag käkade lite pizza med familjen som mästerkocken (pappan) i familjen lagade till. jag hade höga förväntningar på pizzan då de har pratat om hur bra Kev är på att göra pizza i flera dagar. förväntningarna uppfylldes, ojojoj! det var nog en av de bästa pizzorna jag har ätit!

imorse vid frukosten förslog pappan att vi skulle ha ett "kör prov". de vill kolla hur jag kör bil och ja hur jag hanterar trafiken, det gick alldeles utmärkt. Körde till lillkillens skola och tillbaka. så imorgon, är det jag och lillkillen ensamma i bilen :) Tjoohoo! När vi kom hem igen så satt Jenny här och väntade på mig. Skoj! jag tog med henne till det närmaste Starbucks, vi börjar bli stammisar där nu. och ännu en gång pratade vi i timmar. tröttheten tog över och vi gick hem till mig och vilade lite :) Nu har hon cyklat hem igen och jag borde göra mig iordning för lillkillens födelsedagsmiddag men jag orkar inte!!!

förresten, jag har fått ett nytt nummer. för er som inte har fått det eller vill ha det kan ni väl skriva en kommentar så skickar jag det i ett mail eller meddelande på facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0