downtown, sushi and sun.

dagen har spenderats mestadels utomhus. dagen började med att jag och lillkillen gick till parken och gungade i 2 timmar och sedan ville han visa mig en affär som bara säljer närproducerat och "kravmärkt" så vi gick runt där inne en bra stund innan det var dags att traska hemåt för lunch! även denna dag serverades det Mac n cheese (tänker på dig varje gång jag lagar det Jönsa :)) sedan lekte han på altanen medens jag satt i solstolen och försökte bättra på brännan från igår. Fick gå lite tidigare idag eftersom K kom hem tidigt från jobbet :) jag begav mig då ner till Downtown och sushi restaurangen i West Lake Center för att träffa Jenny.

Nu väntar möte med familjen, vi ska gå igenom vad man får och inte får göra tror jag. vet inte så noga, den som lever får se!

Godmorgon Sverige, Godnatt Seattle!

Kommentarer
Postat av: Nathalie<3

fan du får sluta äta sushi,annars kommer det växa sjögräs ur öronen på dig :)

2011-09-21 @ 15:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0