down town.

kom nyss hem från down town. tog bussen dit och hem alldeles själv vilket resulterade att nu har jag gått vilse även i denna stad. irrade runt i ca 30 minuter innan jag hittade rätt, trots att jag hade karta med mig (visste dock inte vilket håll jag skulle hålla den på) väl framme så träffade jag Sarah, en av de tyska tjejerna. vi åt sushi och sedan drack vi kaffe på starbucks!

vi har även varit med om den första personen som vill sälja droger till oss. inte nog med det, precis som i egypten, var det en kille som tyckte att, OMG. ska vi gifta oss? när jag drog sarah därifrån frågade han om jag hatade honom. haha! verkar finnas lite allt möjligt i denna stad!

Har bestämt mig för att ta en vecka ledigt över jul och åka på semester till Chicago! :) jag vill att det ska bli jul nu!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det blir jul tids nog

2011-09-13 @ 17:24:41
Postat av: Nathalie

Du nu lugnar du dig! Hösten har precis börjat!!

2011-09-13 @ 20:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0