allting har en mening

allting som händer i ens liv har en mening. om man har en dålig start på dagen och försöver sig tex så betyder det kanske att man klarade sig ifrån en bilolycka som man annars om man varit i exakt tid varit en del av. jag tror iaf att det är så och att det redan innan är bestämt hur det ska gå. jag ger mig därför in i ett nytt äventyr om en dag, sedan får vi se hur det går och vad som händer. men det är inte meningen att jag ska åka till egypten istället, det finns något/någon annat/n som väntar på mig. om jag tänker såhär alltid, i allt nytt jag ger mig in på så blir det mycket lättare. det finns en mening med allt som sker!

jag har även idag kommit fram till att det är ingen ide att ångra något eftersom man inte kan göra et ogjort. Jag skulle kanske ändra på vissa saker i mitt liv om jag hade möjlighet men nu har jag inte det och då är det bara att gilla läget och ge fan i att tänka på hur det kunde blivit om..... om om hade funnits hade kungen varit drottning!


Kommentarer
Postat av: A-S

Väldigt bra sagt Julia! Håller med dig. Och ett jättelyckatill med dina äventyr! // Anna-Sara

2011-09-05 @ 09:29:53
Postat av: Magdalena

Du är en klok kvinna du =-)

2011-09-05 @ 12:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0