the looong weekend :)

Jag har ju varit ledig i fyra dagar så helgen blev längre än vanligt. jätteskönt har det varit, framför allt att kunna sova utan att någon i rummet över sjunger "Do you know the muffin man??" :) Jag har saknat min värdfamilj men snart ska jag åka till flygplatsen för att hämta hem de. Det har varit tomt i huset, mest det. Ni som känner mig väl vet hur mycket jag hatar att vara ensam och framför allt sova ensam i ett stort hus. Så har försökt ha folk omkring mig mest hela tiden, och har bara sovit ensam en natt. haha! :) jag lyckades ganska bra med att slippa vara ensam. VI har inte gjort överdrivet mycket. Kollat på film i massor, haft födelsedagsmiddag, fikat, shoppat (utan att köpa ngt) druckit för mycket vin, snackat skit och skrattat och så har jag umgåtts med Malin (en nyfunnen vän :)) Jag och Malin har tvättat hennes bil och ätit lunch på Swedish cultural center :) jag har även börjat på en ny fotovägg.

Bilder säger mer än tusen ord.





































Det BÄSTA av allt var att jag fick biljetter till Breaking dawn. Kl 00.01 den 18.11.11 smäller det! Jag och mina fina tyskar Jenny och Rebecca ska gå, Edward here we come! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0