starbucks, twilight fever and skype

idag har jag spenderat mestadels av dagens timmar på starbucks, det är ju måndag så var annars?? :) jag skypade lite med pappa, som vanligt och så pratade jag med några vänner från egypten. alltid lika skoj. Jag avslutade mitt internet nördande och begav mig upp till våning två i bokaffären som mitt starbucks ligger i. detta för att kolla in papaps julklapp, den fanns kvar så på onsdag ska den inhandlas :) påväg mot rulltrappan fick jag abstinens och var TVUNGEN att köpa del I och II i the twilight saga, så nu har jag 2 nya böcker att läsa :) Jippie!

lillkillen somnade idag på napen, underbart. det betyder att jag inte gör ngt efter att ha gett honom lunch. läste ut boken Hypnotisören av Lars Kepler, otroligt bra bok. Mamma kan du skicka paganinikontraktet till mig??

nu är det snart middag, tomatsoppa tror jag det serveras här idag :)

Godmitt i natten Sverige , Godkväll Usa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0